Chip Tuning - variklio galios didinimas

Chip Tuning - tai elektroninės variklio valdymo programos (ECU) optimizavimas, ledžiantis išnaudoti pilną variklio potencialą. Po tokio reguliavimo padidėja galia ir sukimo momentas, pagerėja akceleracija bei automobilio reakcija į pedalą.

Konsultacija telefonu: +370 636 63676+370 669 77550

AUTOMOBILIO GALIOS PATIKRA IR MODIFIKACIJŲ DUOMENŲ BAZĖ

Teikiamos paslaugos

ECU Tuning (Stage 1, 2) – Variklio programinė korekcija plačiau

Galingumo ir sukimo momento padidinimas optimizuojant variklio valdymo bloką.

– Stage 1: atliekama be mechaninių modifikacijų, vidutiniškai +20–30% galios ir momento, pagerėja dinamika ir reakcija.

– Stage 2: reikalingos modifikacijos (sportinis įsiurbimas, išmetimas, intercooleris ir t.t.), padidėjimas iki +35–40% galios.

TCU Tuning – Pavarų dėžės optimizavimas, momento ribojimų pašalinimas plačiau

– pagerina pavarų perjungimo greitį ir švelnumą, 

– sumažina uždelsimus akseleruojant, 

– koreguoja sankabos darbą (aktualu DCT/DSG/PDK),

 – pašalina sukimo momento ribojimus,

 – padidina bendrą automobilio našumą. 

💡 Rekomenduojama derinti su ECU Tuning

AdBlue/SCR Off – Šlapalo sistemos atjungimas plačiau

AdBlue/SCR dažnai sukelia klaidas, reikalauja nuolatinio pildymo ir gali blokuoti užvedimą. Po atjungimo – mažiau išlaidų ir problemų.

DPF/FAP Off – Dyzelinio kietųjų dalelių filtro atjungimas plačiau

Laikui bėgant DPF užsikemša (ypač važinėjant mieste): mažėja galia, didėja degalų sąnaudos, kyla variklio temperatūra. Po atjungimo: stabilesnis darbas, ilgesnis turbinos tarnavimo laikas, mažesnės sąnaudos, alyva nebeskiedžiama kuru.

EGR Off – Išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvo atjungimas plačiau

EGR dažnai genda dėl suodžių, užsikimšus pablogėja oro pralaidumas, kuras nesudega visiškai, mažėja dinamika, didėja sąnaudos. Po atjungimo – stabilus darbas, mažesnė gedimų rizika ir ilgesnis tarnavimo laikas.

GPF/OPF Off – Benzininių dalelių filtro pašalinimas plačiau

GPF/OPF filtras trumpų kelionių metu linkęs greitai užsikimšti, dėl to sumažėja glia ir dinamika. Po atjungimo – variklis veikia lengviau ir tolygiau.

Lambda / O2 / Cat Off (Decat) – Lambda zondų ir katalizatoriaus atjungimas plačiau

Lambda / O2 / Catoff (Decat) naudojama po fizinio katalizatoriaus pašalinimo. Leidžia pašalinti klaidas ir atkurti stabilų variklio darbą.

Swirl Flaps Off – Įsiurbimo kolektoriaus sklendžių atjungimas plačiau

Įsiurbimo kolektoriaus sklendės laikui bėgant gali subyrėti ir pažeisti variklį. Atjungus – darbas tampa saugus ir stabilus.

Popcorn / Pops & Bangs / Crackles – „Šūvių“ efektas iš išmetimo plačiau

Popcorn / Pops & Bangs - tai programinė modifikacija, sukurianti sportiška ir agresyvų  "šaudymo" garsą išmetimo sistemoje,  nesumažinant variklio patikimumo.

Speed Limit Off – Greičio ribotuvo pašalinimas plačiau

Leidžia išnaudoti visą variklio potencialą be apribojimų

Oil Pressure Fix (VAG MD1CP004 / EDC17CP54) – Alyvos slėgio vožtuvo korekcija plačiau

Oil Pressure Fix - sprendžia PWM vožtuvo problemą. Automobiliai: Audi A4, A5, A6, A7, A8, Q5, Q7, Q8; VW Amarok, Touareg

Immo Off – Imobilaizerio atjungimas plačiau

Immo Off paslauga, atliekama keičiant ECU arba esant problemoms su rakteliais ar signalizacija. Leidžia saugiai paleisti variklį, nekenkiant elektronikai.

EVAP Off plačiau

Išjungiama kuro garų surinkimo sistema (EVAP). Pašalina klaidas, atsirandančias dėl sistemos gedimo arba adsorberio vožtuvo pašalinimo.

NOx Off plačiau

Išjungiami NOx jutikliai ir susijusios korekcijos sistemos. Naudojama, kai jutikliai sugenda arba pašalinami, kad būtų išvengta klaidų ir galios apribojimų.

MAF Off plačiau

Išjungiamas oro srauto matuoklis (MAF). Naudojama, kai jutiklis sugenda arba pašalinamas (pvz., sumontavus modifikuotą įsiurbimo sistemą).

TVA Off plačiau

Išjungiama droselinė sklendė (Throttle Valve Actuator) dyzeliniuose varikliuose. Padeda išvengti klaidų, kai sklendė stringa ar pašalinama, ir pagerina variklio darbą.

Sklandesnis variklio darbas

Chip tuningas pagerina variklio stabilumą, sumažina vibracijas ir trūkčiojimus. Variklis dirba tolygiau, o automobilis važiuoja švelniau ir maloniau.

Gerėja trauka žemose apsukose

Padidėjęs sukimo momentas leidžia automobiliui lengviau startuoti ir greičiau reaguoti į akceleratorių. Daugiau galios jau nuo mažų sūkių.

Efektyvesnis pavarų dėžės darbas

Kartu su transmisijos korekcija pavaros perjungiamos greičiau ir sklandžiau. Tai pagerina galios perdavimą ir suteikia dinamiškesnį važiavimą.

Didesnis vairavimo malonumas

Automobilis tampa gyvesnis ir jautresnis akceleratoriui. Vairavimas - tiklesnis, greitesnis ir manonesnis kievienoje kelionėje.

Konsultacija telefonu: +370 636 63676+370 669 77550